čtvrtek 31. března 2016

Organický kondicionér na normální vlasy

Většina z nás už po zimě jaro určitě netrpělivě vyhlížela. Sluníčko konečně trochu hřeje, ptáčci zpívají, kytičky sytí vzduch líbivou vůní a spoustě lidem padají vlasy o něco více, než normálně. Přesného vysvětlení se vědci zatím ještě nedopátrali, ale prý za to můžou jisté hormony, které se na jaře a na podzim vylučují v jiných intenzitách, než po zbytek roku. Proto jsem si na dnešní recenzování přichystala přírodní kondicionér na vlasy, protože když své bujné kštice nebudeme surově škubat, tahat při rozčesávání a celkově jim dodáme výživu a ochranu, tak to určitě ocení. Kondicionéry totiž neslouží jen k usnadnění rozčesávání vlasů, jak si mnoho žen, nebo mužů myslí. Pokud si vybereme správný kondicionér, tak dovede vlasy ochránit před nepřízní okolních vlivů tím, že po umytí vysušený vlas obalí. Předchází tedy zvýšení negativního náboje a tak i vzniku statické elektřiny a zmírňuje neblahé dopady špatného počasí (sluneční svit, chlad, horko,...). 

Již po dlouhou řadu let se ženy snažily co nejlépe pečovat o své kadeře. Nejprve si vypomáhaly různými maskami složenými například z vajec, medu, kvasnic. První náznaky kondicionéru pak přišly ve dvacátých letech minulého století a to z USA. Jednalo se však o přípravky pouze na bázi oleje, proto dost mastily a s dnešními produkty se srovnávat nemohly. Klasické kondicionéry se k nám na trh potom dostaly až v osmdesátých letech. 

Dnešní recenzovaný kondicionér pochází od slovenské značky Soaphoria. Ta je výjimečná tím, že krom ruční výroby přírodních  produktů se zabývá ještě i edukací. Na jejich stejně krásných stránkách, jako má další slovenská značka Dulcia, naleznete informace o léčivých bylinkách, chemikáliích, kterým je v kosmetických přípravcích lepší se vyhnout a také o alternativách k běžné kosmetice. Věci od Soaphoria jsou ze 100% vegetariánské a z 90% veganské. Pokud nějaká složka pochází ze zvířecího chovu (vejce, med,...), tak jedině z ekologického hospodářství. Netestují na zvířatech, regionální suroviny nakupují od tamních prodejců, čímž podporují domácí růst ekonomiky. Dále si dávají práci i s obaly. Velká část produktů je totiž balena do skla, které Soaphoria za jisté zvýhodnění při dalších nákupech vybírá od uživatelů zpět a dále využívá. 

Tento kondicionér jsem se rozhodla vyzkoušet proto, protože bych značku Soaphoria ráda představila prostřednictvím i jiných produktů, než jsou v poslední době u blogerů oblíbená tělová másla a peelingy. A rozhodně toho nelituji. Kondicionér pěkně voní a z vlasů jde jemně cítit i po umytí. Konzistencí se může srovnávat s běžně prodávanými kondicionéry v drogeriích. Je hezky krémový a stačí ho opravdu malé množství, tudíž Vám vydrží poměrně dlouho. Pokud si ho do vlasů nedáte 3 kila, tak se nemusíte bát, že by je umastil. Já mám nyní vlasy zkrácené, takže jeho schopnost rozčesávat a zjemňovat vysušené konečky úplně neposoudím, proto jsem ho nechala vyzkoušet i sestru, která má vlasy dlouhé a konce opravdu suché. Vlasy se jí o poznání lépe rozčesávaly a stejně jako u mě byly hebké a lesklé. Po použití však žádná výrazná změna v hydrataci konečků nenastala, to se ale asi ani předpokládat nedalo. Osobně moc nevěřím na takové ty věci, jak Vám v reklamách ukazují nejdřív roztřepený vlas a pak jako mávnutím proutku po použití nějakého super zázračného přípravku zacelený. Tak to prostě nefunguje a mě se na roztřepené konce nejvíce osvědčily nůžky u kadeřnice.  

Složení: Aqua, Cetearyl Alcohol, Betaine, Cocoglucoside, Butyrospermum parkii (bambucké máslo), Olea Europeae Fruit Oil (olivvý olej), Helianthus Annuus Seed Oil (slunečnicový olej), Cocos Nucifera Oil (kokosový olej), Simmondsia Chinensis Seed Oil (jojobový olej), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Xanthan Gum, Citric Acid (kyselina citrónová), Lactic Acid (kyselina mléčná), Tocopherol (vitamín E), Rosa Canina Flower Extract (výtažek z šípkové růže), Aniba Rosaeodora Wood Extract (výtažek z růžového dřeva), Rosa Damascena Flower Extract (výtažek z damašské růže), CI 16035

Šípková růže-má vysoký obsah vitamínu C
Růžové dřevo-na kůži má velmi podobné účinky jako levandule, působí hojivě, protizánětlivě, pokožku zjemňuje a regeneruje
Damašská růže-hojí drobné ranky, působí protizánětlivě

Za poskytnutí kondicionéru k recenzování děkuji milé Míše z Krásná každý den.



Jaké jsou Vaše zkušenosti s padáním vlasů? Drží Vám i na jaře bez problému na svém místě a nebo se při česání pokaždé zhrozíte?

20 komentářů:

  1. Já to na sobě moc nepoznám, mám dlouhé vlasy, takže stačí, když jich vyčešu pár, a dohromady dají pěkný chuchvalec. :) Kondicionér vypadá lákavě, složení je vážně nabušené. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. Když jsem měla dlouhé vlasy já, tak toho ve sprše, nebo po česání byly hrsti, ale přitom jich zase tak moc nevypadalo. Ono když má člověk hodně dlouhé vlasy, tak to fakt zkresluje :)

      Vymazat
  2. Vypadá úžasně =)
    seulementteresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tento kondicionér vypadá bezva! :) Jinak s padáním vlasů jsem měla problém jen jednou v životě, a to po Alverde šamponu s kofeinem a po Aussie Miracle Moist :D. Jinak nikdy, někdy sice mám období že padají trochu víc než jindy, ale na druhou stranu mi vlasy rostou šíleně rychle, takže je padání skoro nezaznamenatelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u mě to taky není extra znatelné, ale spíš když si pak vysávám v pokoji a vidím všude vlasy, tak bych je nejradši vzala a přilepila si je zpátky na hlavu, i když mi taky docela rychle rostou :D

      Vymazat
  4. Ja som si od nich vybrala telové suflé a tiež neľutujem, je neskutočné. Zloženie je tiež skvelé. :) Pekná recenzia. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jojo, i ostatní věci mají hodně zajímavé :)

      Vymazat
  5. Tiež ma trápi padanie vlasov, ale mám ich dosť dlhé, takže vizuálne mám vždy pocit, že ich vypadne viac ako v skutočnosti vypadne :D
    Kondicionér vyzerá skvele - vo fľaške vyzerá ako našľahaná smotana a to ja teda môžem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když padají trochu, tak to je normální :) Člověk se nesmí nechat zmást, když má delší vlasy, ono toho pak vážně vypadá, že toho jsou hrsti :D
      Konzistence je úplně k nerozpoznání od běžných kondicionéru, heboučká a hutná :)

      Vymazat
  6. Na jaře mi vlasy víc padají a nevěděla jsem, že je to běžná věc. Vlastně je mám poslední dobou celkově horší, tak za to může určitě to jaro :-) Kondicionér Soaphoria jsem zatím nezkoušela, obecně kondicionér pravidelně nepoužívám. Tuto značku mám ale ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) Já jsem na jejich pravidelné používání taky pohodlná, ale přes zimu je používám častěji, protože mi jinak elektrizují vlasy a potom přes léto, když vlasy dostávají zabrat od sluníčka a chlorované bazénové vody.

      Vymazat
  7. Tuto značku neznám, ale vypadá to dobře:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak někdy, až budeš mít příležitost, určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  8. vyzerá to naozaj dobre,určite by som si u nich niečo vybrala :O :)
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, vlasy jsou opravdu lepší a to i dlouhodobě, vydrží prostě pěkné až do dalšího umytí :)

      Vymazat
  9. Veľmi pekné fotky :) Som rada, že si s ním spokojná

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelá recenzia a tie fotky sú úplne nádherné :)

    OdpovědětVymazat